۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۸۸۱۴
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی ارتحال عالم مجاهد و انقلابی مرحوم مغفور حاج ماموستا سید صلاح‌الدین حسامی امام جمعه اسبق سنندج را تسلیت گفت.

به گزارش پایداری ملی، سردار جلالی در این پیام با اشاره به اینکه ماموستا حسامی عمر با برکت خود را در مسیر خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقریب بین مذاهب اسلامی مصروف داشت، آورده است: آن مرحوم که فرزند خود را در مسیر دفاع از خاک پاک ایران اسلامی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس فدا کرده بود در طول ایام تصدی مسئولیت خطیر نمایندگی ولی فقیه در استان کردستان در برابر توطئه‌های اجانب و بیگانگان و گروه های منافق با جان و دل ایستاد و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرد.

وی با تاکید بر اینکه ماموستا حسامی اسوه و الگوی یک چهره انقلابی از جامعه اهل تسنن است گفت: در سالیان متمادی ماموستا حسامی صبورانه در برابر همه بدگویی ها و توطئه های گروه‌های جدایی طلب و برانداز  پایداری و مقاومت کرد.

سردار جلالی با تسلیت این ضایعه به مردم عزیز و شهیدپرور کردستان و جامعه علمی اهل تسنن برای خانواده و بستگان آن مرحوم طلب صبر و برای آن عالم ربانی همنشینی با اولیای الهی را مسألت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر