۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۸۶۶۰
پس از عملیات موفق بازداشت جمشید شارمهد، نفر دوم گروهک تروریستی «تندر» نیز که به عنوان مسئول شاخه نظامی این گروهک فعالیت داشت، از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، نفر دوم گروهک تروریستی تندر که مسئول شاخه نظامی این گروهک و موسوم به تکاوران تندر بوده است از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

این فرد موسوم به «ماسماتوس» یک ماه پیش از سوی وزارت اطلاعات، بازداشت شده است.

ماسماتوس مسئول شاخه نظامی گروهک تروریستی تندر بوده است که در طراحی ترورها و اقدامات خرابکارانه علیه مردم کشورمان دست داشته است.

گفتنی است سایت متعلق به وی اولین سایتی بود که بلافاصله پس از انجام عملیات ترور شهید مسعود علی محمدی از شهدای دانشمند هسته‌ای کشورمان نسبت به آن اطلاع رسانی کرده بود. این سرعت اطلاع رسانی با توجه به قطعیت طراحی انجام عملیات تروریستی شهادت شهید علیمحمدی از سوی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی، نزدیکی و پیوند عمیق وی و گروهک تروریستی تندر (انجمن موسوم به پادشاهی ایران) با موساد را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که پیش از این و در مرداد ماه سال ۱۳۹۹، جمشید شارمهد، رئیس و فرمانده اصلی گروهک تروریستی انجمن پادشاهی ایران در سلسله عملیات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی از سوی سربازان گمنان امام رمان (عجل الله فرجه) به کشور منتقل شد.

انجمن پادشاهی ایران (گروهک تروریستی تندر) عملیات‌های تروریستی مختلفی در داخل کشورمان علیه مردم مظلوم و بی دفاع طراحی نمود که بسیاری از این عملیات‌ها توسط سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) شناسایی و قبل از اقدام خنثی، و با عوامل آن برخورد شد.

این در حالی است که مع الاسف این گروهک تروریستی در پاره‌ای از موارد همچون انفجار حسینیه رهپویان وصال شیراز، موفق به انجام عملیات کور ترورویستی شده و عده‌ای از هم وطنان مان را به خاک و خون کشیده بود. برخی دیگر از عملیات‌های تروریستی این گروهک نیز به صورت مستقیم، علاوه بر هدف قرار دادن بیگناهان و مردم عادی، سیستم زیر بنایی اقتصادی کشور را مورد هدف گذاری قرار داده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر