۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۶۸۴۴۳
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود کارگروه تخصصی انرژی (آب و برق) نسبت به شناسایی، اولویت‌بندی تهدیدات و تهیه راهکار برای مقابله با آن اقدام و نسبت به ابلاغ طرح جامع مقابله با تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن در حوزه انرژی در سطح استان اقدام کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، «کرمعلی زارعی» روز شنبه در جلسه کارگروه تخصصی انرژی پدافند غیرعامل استان در سرسرای جلسات برق منطقه‌ای برگزار شد، سه موضوع شناسایی تهدیدات، اولویت بندی، تهدیدات و تهیه برنامه برای هر یک از تهدیدات را تشریح را کرد.

وی، افزایش سطح بازدارندگی را رکن اصلی پدافند غیرعامل و مهمترین دارایی ها را نیروی انسانی متخصص، متعهد، دانش فنی، تجهیزات الکترونیکی، تأسیسات فیزیکی و زیرساخت ها عنوان کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه با اشاره به عملکرد مطلوب کارگروه تخصصی انرژی (آب و برق) پدافند غیرعامل در زمینه اجرای برنامه های سال ١۴٠٠ صنعت آب و برق و به ویژه پیگیری تجهیز دستگاه‌های سطح استان به مولدهای برق جایگزین بر لزوم تسریع روند مطروحه با بهره گیری از اعتبار متناسب از منابع داخلی دستگاه‌ها (بندی تبصره ۲۰ قانون بودجه سالجاری) به این مهم تاکید کرد.

دبیر شورای پدافندغیرعامل استان از کارگروه تخصصی انرژی پدافند غیرعامل براساس عملکرد خوب آنها در انجام شرح وظایف مربوطه که هرساله توسط ارزشیابی از تمامی کارگروه های تخصصی صورت می پذیرد تجلیل بعمل آورد و به پاس زحمات به هرکدام از اعضا لوح تقدیر اهدا شد.

به گزارش ایرنا، پدافند غیر عامل به مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مساحت دارای ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق است. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر