۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۸۲۳۰
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت با قدردانی از کادر درمان گفت: تلاش شبانه روزی کادر درمان و ساخت واکسن ایرانی موجب موفقیت ایران در مهار کرونا شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، هرام عین الهی عصر جمعه در اختتامیه جشنواره سلیمان سلامت اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی مملو از ایثار و فداکاری برای خدمت به جامعه است و همان طور که این شهید بزرگوار در عرصه‌های مختلف به یاری مردم می‌شتافت کادر درمان نیز در زمان شیوع کرونا تمام قد پای کار آمدند و با فداکاری به درمان مردم پرداختند.

وزیر بهداشت گفت: هر چند شیوع کرونا بسیاری از نظام‌های درمانی و بهداشتی در جهان را با چالش مواجه کرد اما تلاش شبانه روزی کار درمان نشان داد مجموع کادر درمان ما با تخصص و تلاش عملکرد بسیار موفقی داشتند و با فداکاری این بیماری را مهار کردند.

وی ادامه داد: ساخت واکسن نیز یکی دیگر از موفقیت‌های ما در این عرصه بود و کشور را به یک قدرت تبدیل کرد.

وی با اشاره به شهادت ۲۰۵ نفر از کادر درمانی کشور گفت: این شهدا ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستند و کادر درمان به وجود چنین قهرمانانی افتخار می‌کنند.

وی همچنین از همراهی مردم با کادر درمان تقدیر کرد و گفت: در حالی که بسیاری از کشورها همچنان درگیر این بیماری هستند اما وضعیت کشور ما مطلوب است و با رعایت بیشتر دستورالعمل‌ها و گسترش واکسیناسیون می‌توانیم کرونا را به صورت کامل مهار کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر