۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۸۲۰۶
سردار جلالی:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، یوم الله 9 دی را فرصتی برای جهاد روایت و تبیین عنوان کرد.
به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با صدور پیامی فرارسیدن سالروز حماسه مردمی 9 دی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

نهم دی ماه، فرصتی است برای بزرگداشت حماسه‌ سازی مردمی که با بیداری و بصیرت خود، دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد کرده و یوم اللهی خلق شد از جنس بصیرت که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

این روز، فرصتی است برای جهاد روایت و تبیین، چرا که خود دستاورد تبیین و روشنگری و بزنگاه و آزمون سنجش میزان دلدادگی نخبگان کشور به نظام مقدس اسلامی بود.

9 دی ماهیتی از جنس غلبه بر جنود شیطان دارد

9 دی ماهیتی از جنس غلبه بر جنود شیطان دارد که در سایه فوران خشم مقدس ملت از سر غیرت نسبت به اهانت ها و حرمت شکنی ها به خط قرمزهای نظام اسلامی، بوجود آمد و سیلی شد که فتنه و فتنه گر را از دامان انقلاب شست و با خود برد.

9 دی ماه 88؛ جلا بخشی بر مشروعيت سياسي نظام اسلامي ايران

9 دی ماه 88، حضور خودجوش ميليوني مردم، تجدید بیعت با آرمانهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و جلابخشی بر مشروعيت سياسي نظام اسلامي ايران بود که به جهانیان اعلام شد.

از جنگ روایت‌ها غافل نشویم

نکته‌ای که در این میان باید به آن توجه داشت، اهمیت باشکوه برگزار شدن مراسم گرامیداشت این روز است. مبادا که از جنگ روایت‌ها غافل شویم. جنگ امروز جنگ تحریف و قلب حقایق و بدست گرفتن روایت حوادث مهم است. باید با تحریف فتنه و تقلیل آن به یک سوء تفاهم و بداخلاقی انتخاباتی و نه براندازی نرم مقابله کرد. چرا که هر چه از حوادث مهم تاریخی که پشتوانه آن قدرت و مولفه ایستادگی و مقاومت است بگذرد، خطر بروز دو آفت فراموشی و تحریف در مورد آن واقعه دوچندان خواهد شد.

دستیابی به پیروزی با دو سلاح بصیرت و استقامت

9 دی ماه خط بطلانی بر فتنه ۸۸ بود که با استناد به اعتراف دولتمردان غربی، اقدام براندازانه با بهره گیری از تجربه انقلاب های رنگی بود. این پیروزی بزرگ، اهمیت بصیرت مردمی را دوباره عیان کرد. پرداختن به این موضوع و توجه به آن از این رو مهم است که با نگاهی به شرایط حساس کنونی و شکست فشار همه جانبه جبهه استکبار در یک جنگ تمام عیار نوین، پیچیده و شناختی علیه ملت ایران، تا دستیابی به قله‌های پیروزی و سرافرازی به شرط بصیرت و صبر و استقامت راه زیادی نمانده است.
به یقین با عبور پیروزمندانه از این پیچ تاریخی، دشمن هیچ توفیقی در مواجهه‌ و مقابله‌ با نظام اسلامی به دست نخواهد آورد. انشالله


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر