۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۸۰۸۸
سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس مطرح کرد
سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی با بیان اینکه تاسیسات نظامی و استراتژیک کشورمان در مکان های کاملا امنی قرار دارند، گفت: تفکر پدافند غیرعامل نخبگان ایرانی در طراحی این تاسیسات باعث شده بازدارندگی کشورمان افزایش یابد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خانه ملت، محمود عباس زاده مشکینی در خصوص تهدیدهای مکرر رژیم صهیونیستی در راستای حمله نظامی به مراکز هسته ای و استراتژیک کشورمان، گفت: جمهوری اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی به بازدارندگی رسیده که این مهم موجب می شود دیگران نتوانند به ایران حمله کنند و ضربه به مراکز استراتژیک و راهبردی بزنند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اظهارات مقامات اسرائیلی در حوزه تهدید نظامی علیه ایران بلوف های رسانه ای است، اظهار کرد: متاسفانه ایالات متحده پشت چنین تهدیدهایی قرار دارد زیرا در حوزه مذاکرات هسته ای دست و پایش بسته شده و تلاش می کند با فضاسازی به اهدافش برسد.

وی با بیان اینکه تاسیسات نظامی و استراتژیک کشورمان در مکان های کاملا امنی قرار دارند، ادامه داد: تفکر پدافند غیرعامل نخبگان ایرانی در طراحی این تاسیسات باعث شده بازدارندگی کشورمان افزایش یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه این روزها میدان و همچنین قاعده بازی را جمهوری اسلامی تعیین می کند، افزود: بر این اساس مشاهده می شود که مطابق مفاد برجام اکنون ایران از سانتریفیوژهای قوی تری بهره می برد و همچنین در حوزه مذاکرات هسته ای حرف خود را پیش می برد و حتی در عرصه نظامی و منطقه ای دست برتر را دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید خطاب به مقامات اسرائیلی یادآور شد خیلی وقت است جهان اسلام آرزو دارند رژیم صهیونیستی خطای راهبردی و استراتژیک کنند تا روند انهدام و نابودی آنها آغاز شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر