۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۷۹۹۵
امیر سپهری‌راد:
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امنیت و ایمنی تمام پروازهای آسمان ایران لحظه ای رصد می شود و غفلت و اشتباه در مجموعه پدافند هوایی ارتش اصلا توجیه پذیر نخواهد بود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری‌راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مجموعه کارکنان مرکز فرماندهی و کنترل این نیرو، افسرانی متعهد، متخصص و کاملاً هوشیار هستند، گفت: کارکنان جوان، پویا و با انگیزه پدافند هوایی ارتش در هر تخصصی که مشغول به خدمت باشند دغدغه‌ای جز آسایش، آرامش و آسودگی خاطر هموطنان عزیزمان نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و ایمنی تمام پروازهای آسمان ایران لحظه‌ای رصد می‌شود و غفلت و اشتباه در مجموعه پدافند هوایی ارتش اصلاً توجیه پذیر نخواهد بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه چشم انداز این نیرو بسیار روشن و قابل تحسین است، افزود: از مراکز آموزش و دانشگاه پدافند هوایی ارتش گرفته تا بالاترین رده علمی و تحقیقاتی این نیرو به صورت شبانه روزی و بدون وقفه مشغول تلاش و کشف اختراعات و دستاوردهای بومی، جدید و به روز هستند که برخی از این دستاوردها در رزمایشات متعدد پدافند هوایی با موفقیت آزمایش و رونمایی شده است.

امیر سپهری راد تاکید کرد: بدون اخذ مجوز از شبکه فرماندهی و کنترل نیروی پدافند هوایی، هیچ پرنده‌ای حق ورود به آسمان امن ایران را ندارد چراکه با پاسخ سریع، کوبنده و با صلابت افسران شیر دل پدافند هوایی روبرو می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر