۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۷۹۷۴
فراخوان ثبت نام داوطلبی عضویت در انجمن و انتخابات هيئت مديره و بازرسین انجمن علمی پدافند غیرعامل در نظام سلامت ایران منتشر شد.
به گزارش پایداری ملی به استناد آئین نامه دبیرخانه انجمن های علمی پزشکی و مصوبه کمیته انتخابات؛ به اطلاع فارغ التحصیلان گروه های تحصیلی زیر می رساند که انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ بصورت الکترونیک برگزار می گردد. 

لذا از کلیه متقاضیان واجد شرایط عضویت در هیئت مدیره و بازرسین دعوت می شود که از تاریخ انتشار آگهی تا حداکثر ۲۰ روز بعد، مدارک خود را شامل؛

رزومه علمی و اجرایی، تصویر کارت ملی، صفحه اول شناسنامه، یک قطعه عکس جدید، برنامه خود برای انجمن و گواهی یا مدارک پنج سال سابقه فعالیت علمی یا اجرایی  در حوزه پدافندغیرعامل را به دبیرخانه انجمن به آدرس info@spdh.ir ارسال نمایند.

متقاضیان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اینترنتی انجمن به آدرس www.spdh.ir و یا با شماره تلفن های ۳۱۳-۲۵۹۳۵۳۱۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

گروه های تحصیلی مورد پذیرش عبارتند:

پدافندغیرعامل در نظام سلامت؛ پدافند زیستی؛ علوم پزشکی؛ پیراپزشکی؛ کشاورزی و منابع طبیعی؛ زیست شناسی

شیمی؛ فیزیک؛ پرتوی؛ علوم انسانی(روانشناسی، جامعه شناسی، حقوق، علوم اجتماعی، رسانه، مدیریت، علوم شناختی، علوم سیاسی و روابط بین الملل، اقتصاد، مشاوره)؛ فنی و مهندسی؛ علوم راهبردی و استراتژی؛ علوم دفاعی و امنیتی

کمیته انتخابات انجمن علمی پدافند غیرعامل در نظام سلامت ایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر