۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۷۹۷۲
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران از دوگانه سوز شدن ۶۰ درصد نانوایی های استان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل ازخبرآنلاین، عباس علی وفائی نژاد اظهار داشت: تا کنون ۶۰ درصد واحدهای خبازی در استان مازندران بصورت عملیاتی دوگانه سوز شده اند و در صورت قطعی گاز بدون ایجاد کوچکترین وقفه وظیفه پخت نان را انجام خواهند داد.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تصریح کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۳۶۰ واحد نانوایی یارانه ای نوع۱ و ۵۶۲ واحد نانوایی یارانه ای نوع ۲ مجهز به سوخت دوم از نوع گازوئیل و سیلندرهای گاز مایع هستند. 

وی با توجه به میزان ۲۱۹۶ سهمیه برای ارائه تسهیلات بهسازی و نوسازی نانوایی های مازندران اظهار داشت: تاکنون ۱۸۲۵ نفر به عنوان متقاضی ثبت نام کردند که با توجه به دو برابر شدن تسهیلات ضرورت دارد نانوایان بخشی از این تسهیلات را در راستای سیاست های پدافند غیرعامل و به منظور آمادگی و حصول اطمینان در تداوم تولید نان در بروز احتمالی افت فشار گاز یا قطع شدن آن صرف دوگانه سوز کردن خبازی و تهیه موتور برق کنند.

وفائی نژاد افزود: همکاری اتحادیه ها و تعاونی های خبازان نیز می تواند فرآیند دوگانه سوز نمودن خبازی ها و فراهم شدن امکانات لازم برای آمادگی با بحران های احتمالی و تامین نان مورد نیاز مردم در آن شرایط حساس را تسریع ببخشد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همچنین خطاب به اتحادیه ها تصریح کرد: اتحادیه های خبازان به هیچ عنوان مجاز نیستند صدور معرفی نامه تسهیلات را منوط به تسویه بدهی نانوایان به اتحادیه نمایند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر