۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۷۵۸۳
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان گفت: مانور سنجش میزان سرعت عمل دستگاه های تابعه و انجام عملیات تمرینی برای کسب آمادگی در مقابله با اتفاقات احتمالی برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، احد قویدل فرد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در مانور پدافند غیرعامل گفت: برنامه پدافند غیر عامل با تاکید بر چهار اصل اطلاع‌رسانی، آموزش، مستندسازی و اجرای مانورهای مشترک برگزار شد.
وی با تاکید بر آموزش همگانی و اطلاع رسانی در خصوص پدافند غیرعامل در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: هفته پدافند غیر عامل فرصت مناسبی برای رشد آگاهی‌بخشی در جامعه است.

قویدل فرد افزود: اقدامات و برنامه های مربوط به حوزه پدافند غیرعامل به ویژه پدافند سایبری نباید محدود به هفته و بازه زمانی خاصی باشد بلکه لازم است در تمام طول سال در همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها، حضور پایدار و هوشمندانه داشته باشد. در طول هفته پدافند غیرعامل با توجه به ماموریت این اداره کل، بیشتر برنامه ها و اقدامات بر موضوع مهم و حساس پدافند سایبری متمرکز بود.

وی تصریح کرد: ارسال پیام ها و مطالب علمی پدافندغیرعامل با هدف فرهنگ سازی و آگاه سازی، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع پدافندغیرعامل از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مانور قطعی برق، قطعی فیبر، قطعی دیتا، اطفا حریق و خود مراقبتی از سوی شرکت مخابرات استان هرمزگان، قطع دیتا و سوئیچ، مانور تغذیه نیرو، دوره آموزشی پدافند سایبری شرکت ارتباطات زیرساخت استان و برگزاری مانور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب شرق از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در قالب کارگروه پدافند غیرعامل حوزه ارتباطات برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر