۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۷۵۰۵
همزمان با هفته پدافند غيرعامل، مانور قطع برق در تاسيسات تقويت فشار گاز آبشيرين منطقه 6 عمليات انتقال گاز با حضور مدير منطقه و مديرعامل پدافند غيرعامل استانداري استان هرمزگان برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از جام جم آنلاین همزمان با  هفته پدافند غيرعامل، مانور قطع برق در تاسيسات تقويت فشار گاز آبشيرين منطقه 6 عمليات انتقال گاز با حضور مدير منطقه و مديرعامل پدافند غيرعامل استانداري استان هرمزگان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 6 عمليات انتقال گاز، مدير منطقه در اين رابطه گفت: به مناسبت نكوداشت هفته پدافند غيرعامل و با هدف آشنايي از نقش و جايگاه استراتژيكي منطقه در تامين پايدار انرژي به مصرف كنندگان خانگي و صنعتي برنامه مانور قطع برق تاسيسات تقويت فشار گاز آبشيرين برنامه ريزي و در دستور كار قرار گرفت.

 عليرضا عربلو با اشاره به اينكه مانور مجموعه اقدامات متمركزي است كه افراد شركت كننده را دريك موقعيت شبيه سازي شده قرار مي دهد  افزود:در این ارتباط با استفاده از ظرفيت هاي موجود پاسخ مناسبي به شرايط از خود نشان  داده تا از وارد آوردن خسارت جاني و مالي و همچنين تجهيزات و تاسيسات جلوگيري كرده و يا آنها را به حداقل برسانند.

در ادامه مديركل پدافند غيرعامل استان هرمزگان ضمن مثبت ارزيابي كردن فعاليت هاي منطقه 6 عمليات انتقال گاز در حوزه پدافند غيرعامل اظهار داشت: رعايت مسائل امنيتي خصوصا در حوزه پدافند سايبري و امنيت فيزيكي باعث مصونيت تاسيسات خواهد شد و به طور قطع  همكاري دوجانبه و استفاده از ظرفيت كارشناسان پدافند غيرعامل استان در جهت ارتقاء بيشتر سطح پدافند غيرعامل منطقه 6 عمليات انتقال گاز كمك شاياني خواهد كرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر