۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۷۴۵۴
در نشست مشترک رئیس و معاونین سازمان پدافند غیرعامل کشور؛
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گزارشی از عملکرد و اقدامات کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه ارائه داد.
 به گزارش پایداری ملی به نقل از برنا، شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در نشست مشترک رئیس و معاونین سازمان پدافند غیرعامل کشور با وزیر ورزش و جوانان، معاونین و کمیته پدافند غیرعامل وزارت ورزش و جوانان که صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گزارشی از اقدامات کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه را ارائه داد.

 او با اشاره به برخورداری از ورزشگاه های بزرگ از جمله آزادی تصریح کرد: ورزشگاه ها بدلیل حضور تماشاگران در بحث پدافند غیرعامل اهمیت ویژه ای دارند، بطوریکه برای ارتقا آمادگی در راستای مقابله با بحران های مختلف، بارها مانور قطع برق در ورزشگاه آزادی و دیگر ورزشگاه ها برگزار شده است.

دبیرکمیته پدافند غیر عامل وزارت ورزش و جوانان اهمیت آمادگی منطقی در عرصه وررش کشور را مهم برشمرد و توضیح داد: برنامه های مختلفی در راستای پدافند غیرعامل در فدراسیون ها و استان ها برگزار شده و آموزش هایی هم ارائه و سند راهبردی هم تدوین شده است. 

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در دوران کرونا گفت: مسابقات مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت نکات پدافند غیرعامل در راستای ارتقا اقتدار، امنیت و ایمنی سرمایه های ورزشی محقق شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر