۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۱
کد خبر: ۶۷۴۰۵
فرمانده انتظامی استان زنجان:
فرمانده انتظامی استان زنجان به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان در پیامی هفته پدافند غیر عامل را گرامی داشت و بر لزوم توجه به این موضوع مهم تأکید کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

بی‌شک پدافند غیرعامل صلح‌آمیزترین، اثربخش‌ترین، پایدارترین و کم‌هزینه‌ترین روش دفاعی است که بستر‌های امنیت و پایداری ملی را فراهم می‌سازد.

امروزه پدافند غیرعامل در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، فضای مجازی و اقتصادی نقشی کلیدی ایفا می‌کند و از این‌رو ضروری است برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی لازم و مناسب برای پیاده کردن اصول و مبانی پدافند غیرعامل صورت پذیرد.

نیروی انتظامی در راستای نظام عملیاتی پدافند مردم محور ضمن هماهنگی و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات رسان در راستای افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و تداوم فعالیت‌های ضروری به منظور ارتقاء پایداری و تسهیل مدیریت بحران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر و شبانه روزی در تمامی صحنه‌ها با قوت و قدرت حاضر می‌ شود.

نقش و مسئولیت هریک از سازمان‌ها و نهاد‌های عهده دار مسئولیت در شرایط اضطراری و بحرانی این است که به وظایف و تکالیف خود در این حوزه عمل کرده و نیروی انتظامی نیز همواره همراه و همیار آن ها در تمامی صحنه‌ها خواهد بود.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با روش‌های ناجوانمردانه و خصمانه سعی دارند تا با تأثیر گذاری بر مردم درجهت کاهش تاب آوری و تقابل مردم با حکومت باعث ایجاد کاهش قدرت ملی و واگرایی ملت و دولت شوند دراین برهه از زمان صیانت از مردم و خدمات رسانی مناسب در شرایط اضطراری بر حفظ و ارتقاء پایداری ملی لازم و ضروری است و نیروی انتظامی هم چنانی که در تمامی صحنه‌ها به صورت گسترده و فعال حضور میدانی داشته با تمام قوت بر ادامه این مسیر استوار خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل؛ از خداوند متعال برای تمامی فعالان این حوزه و کسانی که با تلاش و خودباوری در توسعه پدافند غیرعامل، نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند، دوام توفیق و عزت مستدام مسئلت می‌ کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر