۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۷۰۱
عباسی در نطق میان دستور:
نماینده گنبدکاووس در مجلس گفت: غنی‌سازی کشورمان نیاز به رسمیت شناختن آمریکا ندارد و مسئولان دیپلماسی باید نسبت به توطئه‌ها و رفتار شیطانی آمریکا هوشیارانه عمل کنند.
سلیمان عباسی نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: ملت ایران در روز 9 دی با حضور آگاهانه خون تازه‌ای در رگ‌های نظام جاری و دشمنان اسلام را مأیوس و پایه‌های نظام را مستحکم‌تر کردند.

وی افزود: حماسه 9 دی بیانگر عزم و اراده ملت در دفاع از ارزش‌های نظام و اسلام و هوشیاری مقام معظم رهبری و ارادت و توجه به ملت به فرمان رهبرشان بود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس خاطرنشان کرد: درست است که در روز عاشورا مردم اهل کوفه رهبر خود را تنها گذاشتند، اما این ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تربیت شده مکتب سیدالشهدا، رهبرشان را تنها نگذاشتند و همسو با رهبر خود درد کشیدند و اشک ریختند و جان ناقابل خود را تقدیم اسلام کردند، این ملت جان خود را فدای چنین رهبری می‌کند که جان ارزشمند خود را ناقابل می‌خواند و تقدیم اسلام می‌کند.

عباسی تصریح کرد: امروز حیات دوباره اسلام، نظام و انقلاب مدیون بصیرت و حضور در صحنه ملت و هوشیاری رهبر عزیز انقلاب است.

وی با اشاره به توافقنامه ژنو بیان داشت: توافقنامه 1+5 با ایران در ژنو در زمینه انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز هسته‌ای، اثبات حقانیت ایران در موضع‌گیری صادقانه و حذف گفتار و خواسته و رفتار صادقانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که برای جهانیان مشخص شد.

عباسی بیان داشت: اما از طرفی عدم اقدام آمریکا نسبت به انجام تعهدات خود در مورد توافقنامه موضوع قابل پیش‌بینی بود، چراکه مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و آنها به گفته خود عمل نخواهند کرد و این موضوع دلیلی بود برای اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران که صادقانه به تعهدات خود عمل می‌کند، اما آمریکا هنوز در مسیر شیطانی خود برای عدم انجام تعهدات باقی مانده است.

نماینده گنبد کاووس ادامه داد: آمریکا بداند که یاوه‌گویی‌های آنها تردیدی در دل ملت ایران به وجود نخواهد آورد و ملت بزرگوار نظام جمهوری اسلامی ایران باصلابت تمام به کار خود ادامه خواهد داد و از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام بدانند که غنی‌سازی کشورمان نیاز به رسمیت شناختن آمریکا نیست و مسئولان دیپلماسی کشورمان باید نسبت به توطئه‌ها و رفتار شیطانی آمریکا هوشیارانه و با دقت عمل کنند تا حقی از ملت و عزمت ملت ضایع نشود.

عباسی در ادامه گفت: همه مردم باید در خصوص مسائل و تهاجم فرهنگی احساس مسئولیت کنند، چراکه مقام معظم رهبری فرمودند که همه ما در مقابل مسائل فرهنگی و فرهنگ عمومی کشور مسئولیت شرعی و قانونی داریم.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام با ورود تهاجم فرهنگی، پدیده‌های نوظهور و خرده فرهنگ‌های به ظاهر ناچیز، تحکیم خانواده، جوانان و نسل آینده را مورد هدف قرار داده‌اند، انتظار می‌رود تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر دستگاه‌های مسئول با به کارگیری نیروهای توانمند و استفاده از مبانی دینی و اسلامی و برنامه‌ریزی مدبرانه با تهاجم فرهنگی برخورد عالمانه داشته باشد و مسائل فرهنگی را جدی گرفته و آن را به جایگاه واقعی خود برساند.

نماینده گنبد کاووس در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر