۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۶۶۵۴
فرماندار اردکان مطرح کرد ؛
احمد کمالی در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تقویت فعالیت های فرهنگی و لزوم ایجاد پدافند غیر عامل در مقابل هجمه اعتیاد به ویژه در بین جوانان و نوجوانان در زمینه این خطر جدی هشدار داد.
فرماندار اردکان بر ضرورت پیشگیری از مشاهده معضل اعتیاد در مدارس تاکید کرد و خواستار انجام برنامه های فرهنگی در این زمینه شد.
احمد کمالی در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با  اشاره به تقویت فعالیت های فرهنگی و لزوم ایجاد پدافند غیر عامل در مقابل هجمه اعتیاد به ویژه در بین جوانان و نوجوانان در زمینه این خطر جدی هشدار داد.

وی افزود: بافت مذهبی خانواده‌های اردکانی و محیط تربیتی مدارس شهرستان هنوز این اجازه را نداده است که معضل اعتیاد به طور فاحش در بین نوجوانان و دانش آموزان شیوع پیدا کند ولی  نباید خیلی خوشبینانه به این موضوع نگاه کنیم.

فرماندار اردکان تصریح کرد: سرعت شیوع مواد مخدر به ویژه مواد صنعتی جدید که سریع الاستعمال هستند و در کوتاه مدت نیز آثار ظاهری به جا نمی گذارند بسیار زیاد است و این مسئله در برخی از شهرها بزرگ دامنگیر خانواده ها است.

وی بیان کرد: بنابراین نباید به راحتی از کنار این موضوع گذشت و همه مراکز تربیتی و نهادهای آموزشی به ویژه آموزش پرورش و دانشگاه ها باید به دنبال راه حل برای پیشگیری و ممانعت از ابتلای جوانان ما به این بلای خانمان سوز باشند.

کمالی گفت: والدین خانواده ها به عنوان بهترین ناظر بر فعالیت فرزندان نقش بسیار مهمی در ایجاد سد آهنین برای جلوگیری از ابتلای فرزندانشان به اعتیاد دارند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ خانواده ای در مقابل این خطر مصونیت ندارد مگر اینکه به وظایف تربیتی و نظارتی خود در طول دوره رشد و بلوغ فرزندان درست عمل کرده باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر