۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۶۴۴۳
رئیس جمهور پس از حضور در زابل، بلافاصله به ‌نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان رفت و در گفت‌وگوی بی‌واسطه و صمیمانه در جمع مردم روستای مرزی ملا‌علی در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، رئیس جمهور صبح امروز جمعه در دومین روز از سفر به سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد و در بدو ورود به خاطر امکان‌پذیر نبودن دیدارهای مردمی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مردم استان عذرخواهی کرد.

وی بلافاصله به ‌نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان رفت و در گفت‌وگوی بی‌واسطه و صمیمانه در جمع مردم روستای مرزی ملا‌علی در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

‌آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در این دیدار با ابزار خوشحالی از حضور در ‌‌جمع مردم عزیز و ولایتمدار منطقه سیستان، مردم این منطقه را دینمدار، ولایتمدار و دارای فرهنگ و تمدن غنی خواند و  اظهار داشت: ‌حقیقت آن است که شما از مرزهای جمهوری اسلامی مرزبانی می‌کنید و حضورتان باعث امنیت در منطقه است.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات مردم منطقه و معضل کمبود آب افزود:  قبل از ورود به سیستان و بلوچستان نشستی با مسئولان پیرامون مشکل آب داشتیم و ان‌شاالله ‌با همت بالای مردم ‌و پشتکار مسئولان ‌این تهدید و مشکل را به فرصت تبدیل کرده و مشکل آب کشاورزی و ‌آشامیدنی را برطرف می‌کنیم.

‌وی به استاندار، برخی و‌زرا و دستگاه‌های مسئول و گمرکات در نقاط مرزی دستور داد با توجه به امکانی که در مرز برای تبادلات مرزی وجود دارد زمینه را برای داد و ستد بین ایران و افغانستان فراهم کنند‌ تا به وضعیت اقتصادی مردم در دوطرف کمک شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر