۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۶۶۴۳۴
دومین گردهمایی دبیران کارگروه‌های تخصصی پدافند غیرعامل استان کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رمعلی زارعی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمانشاه گفت : دبیران کارگروه تخصصصی پدافند غیر عامل رئوس برنامه‌های پیشنهادی را تا پایان امسال تهیه، تنظیم و به اداره کل پدافند غیر عامل ارسال نمایند.

او به تشریح اعتبارات پیش بینی شده در زمینه پدافند غیر عامل در قانون بودجه امسال اشاره کرد و گفت : بر اساس بند «ی» تبصره ۲۰ قانون بودجه امسال دستگاه‌ها می‌توانند تا ۲ درصد از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خود را به پدافند غیر عامل اختصاص و با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل پدافند غیر عامل استان هزینه نمایند.

او در خصوص برگزاری جلسات کارگروه‌های تخصصی پدافند غیر عامل استان افزود: با عنایت به دستورالعمل اجرایی شورای پدافند غیر عامل استان‌ها جلسات بایستی بصورت فصلی و حداقل یک جلسه در هر فصل برگزار وگزارش جلسات مذکور در آخر هرفصل و در قالب فرمت‌های ارسالی تنظیم و به اداره کل پدافند غیر عامل ارسال نمایند.

زارعی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده این اداره کل آمادگی خود را در زمینه آموزش کلیه دستگاه‌ها به ویژه کارگروه‌های تخصصی دارا است.

او ادامه داد: با توجه به عملکرد قابل قبول دستگاه‌های اجرایی استات در زمینه تجهیز مولد‌های برق جایگزین بر تسریع این روند با بهره گیری از ظرفیت و اهتمام کارگروه‌های تخصصی پدافند غیر عامل و اختصاص اعتبار متناسب از منابع داخلی به این مهم تاکید کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر