۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۶۲۲۸
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیامی انتصاب‌ فرمانده نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیام سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خطاب به امیر دریادار شهرام ایرانی آمده است؛

برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام 

بدینوسیله انتصاب شایسته و ارزشمند جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) را به سمت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم.

امید است با توجه به تعهد و حسن سوابق جنابعالی، شاهد ارتقای توان دفاعی و امتداد مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از راهبردی‌ترین و امنیت افزاترین بازوهای نیروهای مسلح کشور باشیم.

سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی کامل خود را برای مساعدت در زمینه بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و توانمندی در پیاده‌سازی اصول، ملاحظات و گسترش زیرساخت‌ها مبتنی بر پدافند غیرعامل در ماموریت‌های محوله نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد.

سربلندی، سرافرازی و موفقیت جنابعالی را در سایه عنایات ویژه حضرت حق و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند متعالی خواستارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر