۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۶۵۴۳۱
پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، تیرماه ۱۴۰۰ در پنچ نقطه از چهار استان قزوین، گلستان، یزد و اصفهان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، تیرماه 1400 در پنچ نقطه از چهار استان قزوین، گلستان، یزد و اصفهان تشییع و خاکسپاری خواهند شد. استان قزوین در روز هفتم تیرماه مصادف با سالروز شهادت دکتر بهشتی و استان‌های گلستان، اصفهان و یزد در روز 20 تیرماه 1400 همزمان با سالروز شهادت حضرت جواد الائمه(ع) میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام روز دوشنبه هفتم تیرماه 1400 در دانشگاه آزاد اسلامی شهر شال در استان قزوین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تدفین می‌شود. این شهید والامقام در عملیات بدر که در سال 1363 در منطقه شرق دجله انجام شد در سن 20 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر او در منطقه برجای ماند، پس از تفحص بدلیل نداشتن پلاک و عدم حاصل نتیجه در شناسایی، این شهید به‌صورت گمنام تدفین خواهد شد.

مصلای شهردلند در استان گلستان، دانشگاه ملی اردکان و امامشهر استان یزد و یکی از نقاط استان اصفهان در روز 20 تیرماه میزبان شهدا می‌شوند. اطلاعات این شهدا متعاقبا اعلام خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر