۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۴۸۵۰
فرماندار کنگاور
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: متاسفانه مصوبات شورای پدافند غیرعامل این شهرستان با وجود اهمیت و حساسیت بالا جدی گرفته نمی شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، فرزاد الماسی روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان کنگاور که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته نیز بر اجرای مصوبات شورای پدافندغیرعامل خیلی تاکید کردیم که امیدواریم در سال جدید مصوبات با پیگیری مسوولان و دستگاههای ذیربط با جدیت دنبال شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در کنگاور در ادامه بیان داشت: پدافند غیرعامل می‌تواند به عنوان یک نیاز ضروری و یک مقوله مستمر و دایمی و بنا برتاکیدات فراوان مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و برنامه‌های رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید موجب افزایش پایداری، کاهش آسیب پذیری، استمرار خدمت رسانی و ایجاد بازدارندگی، ارتقای ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در بخش‌های مختلف عمومی و اجرایی شود.  

الماسی در ادامه بر ضرورت فعال سازی ۱۲ کارگروه ذیل شورای پدافند غیرعامل شهرستان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: ارایه آموزش های لازم، برگزاری رزمایش های ناگهانی و لحظه ای و تشکیل جلسات کارگروه‌ها از جمله برنامه های شهرستان است.

فرماندار کنگاور در خاتمه تاکید کرد: انتظار می رود با مساعدت و همکاری شایسته مدیران و شهرداران، این امر مهم بیش از گذشته در جهت حفظ و حراست و مصون سازی و کاهش آسیب پذیری جامعه گسترش، اجرایی و عملیاتی شود.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر