۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۴۵۰۷
امیر سرلشکر موسوی:
فرمانده‌‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش همچنان در کنار مردم قرار دارد و مطمئن هستیم با عزم و اراده و توانایی می‌توانیم کمک‌های بیشتری به مجموعه بهداشت و درمان در حوزه مقابله و مدیریت کرونا داشته‌ باشیم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در ارتباط زنده  با مجموعه دست‌اندرکاران احداث بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان  اظهار داشت: این بیمارستان‌ها براساس درخواست ستاد ملی کرونا  احداث و در اختیار مجموعه درمانی کشور قرار می‌گیرد تا بخشی از بار مسئولیت از مجموعه بهداشت و درمان کشور کاسته شود.

وی با اشاره به درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تامین نیروی انسانی موردنیاز از بخش‌هایی چون سربازان پزشک و پرستار گفت: فرمانده نیروی زمینی در این بخش با توجه به شناخت از ظرفیت‌هایی که امکان آن هست در تامین نیروی انسانی موردنیاز مجموعه بهداشت و درمان اقدام کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گزارش ارائه شده از احداث بیمارستان 120 تخت‌خوابی در اصفهان بیان کرد: این اقدام الگوی خوبی برای بهره‌وری بیشتر 2 طرفه ارتش و کادر درمان در حوزه مدیریت بیماری کرونا است.

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در خصوص ساخت پنج بیمارستان صحرایی در سطح کشور، گفت: این بیمارستان‌ها به زودی و به ‌بهترین نحو ممکن اجرا خواهد شد.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مجری احداث بیمارستان در این مراسم در توضیح بیمارستان صحرایی موجود در اصفهان خاطرنشان کرد:  بیمارستان 120 تخت‌خوابی دارای اتاق‌های آی‌سی‌یو، مانیتورینگ و پرستاری، احیا و مجهز به دستگاه‌های ونتیلاتور، اکسیژن‌ساز، مانیتورینگ قلب است و همه تجهیزات نو و تمامی تخت‌ها بیمارستانی و دارای امکانات لازم است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر