۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۳۹۸۷
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از شرایط دورکاری کارکنان و جزئیات محدودیت‌های کرونایی در دستگاه‌های اجرایی در استان تهران خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، غلامرضا عباس پاشا ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ایام گسترش بیشتر کرونا در استان تهران اظهار داشت: طی بخشنامه‌ای به مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران استان تهران ابلاغ شده است که به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری و ضرورت تشدید نظارت و اخذ تدابیر جدی در مدیریت اپیدمی بیماری نسبت به رعایت موارد بهداشتی اقدامات لازم انجام شود.

عباس پاشا بیان داشت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت حضوری فعالیت کنند یعنی می‌توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می‌توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو سوم کارمندان به صورت دور کاری، وظایف خود را باید انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تاکید کرد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است، برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیر ضرور و بیش از این تعداد ممنوع است.

وی عنوان داشت: اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای قرمز به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.

عباس پاشا افزود: کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند به اجرای صحیح و دقیق رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط اداری، رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی، خود اظهاری از ابتلاء به بیماری، استفاده اجباری از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و همچنین ارائه خدمات سفر به مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر