۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۳۹۰۸
راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از روند رو به افزایش ورود وسایل نقلیه به تهران خبر داد و گفت: طی روز گذشته ۲۶۹ هزار و ۹۴۴ وسیله نقلیه به استان وارد شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از کهر،عادل مصدقی ، از روند رو به افزایش ورود وسایل نقلیه به تهران خبر داد و در خصوص وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: طبق آمار از سامانه‌های تردد شمار طی روز گذشته یازدهم فروردین ماه شاهد بیشترین آمار تردد با ۱۷۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه مشاهده شده در آزادراه تهران - کرج و کمترین آمار تردد با ۱۷ هزار و ۷۱۹ وسیله نقلیه مشاهده شده در محور فیروزکوه - گدوک بوده ایم.

مصدقی با بیان اینکه جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته ۲۶۹ هزار و ۹۴۴ وسیله و جمع خروجی از استان ۲۲۱ هزار و ۱۴۷ وسیله نقلیه ثبت شده است گفت: کل وسایل نقلیه مشاهده شده در راه‌های استان تهران طی روز گذشته تا ۸ صبح امروز ۱۲ فروردین ماه ۲ میلیون و ۴۷ هزار و ۳۴ وسیله بوده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: طبق مشاهدات از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و آمارهای خروجی سامانه‌های تردد شمار ورودی‌ها به تهران افزایشی است و احتمالاً هم پایان سفرها می‌باشد.

وی ضمن تاکید بر بازگشت مسافرین به شهرهای خود و اتمام مهلت ۷۲ ساعته مبنی بر خروج از شهرهای قرمز و نارنجی و جریمه تعیین شده گفت: از همه عزیزان می‌خواهیم که زمان بندی مناسب را برای بازگشت داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر