۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۳۷۰۱
جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: برخورد پلیس با هنجار شکنان و کسانی که مخل نظم و آسایش مردم می‌شوند به ویژه در چهارشنبه آخرسال متفاوت خواهد بود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس،سرهنگ منوچهر نصیری  از یزد با بیان این که پلیس به هیچ عنوان با شادی مردم مخالف نیست، اظهار کرد: برای برقراری نظم و آرامش در روزهای پایانی سال در سراسر استان برنامه های مدونی تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: تمامی عوامل انتظامی و راهور در سراسر استان در آمادگی کامل هستند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را در ایام پایانی سال  به مردم ارائه کنیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به خطرات چهارشنبه آخر سال، وضعیت کرونا و همچنین خستگی کادر درمان گفت: برخورد پلیس قطعا با هنجار شکنان و کسانی که مخل نظم و آسایش مردم می شوند برخوردی متفاوت و جدی تری خواهد بود.

سرهنگ نصیری تصریح کرد: خودروهای متخلفان تا ۱۵ فروردین توقیف و چنان که حرکات یک شخص باعث خطر برای جان افراد دیگر شود خود شخص نیز تحویل مراجعه قضایی خواهد شد.

وی در پایان با بیان این‌که پلیس به دنبال سلامتی و امنیت مردم است، خاطرنشان کرد: از رانندگان عزیز در صورت شنیدن آژیر پلیس، آتش نشانی و اورژانس تقاضا می شود همکاری لازم را با خودروهای امدادی کرده و مسیر را برای آنها باز کنند تا اقدامات  امدادیبه سرعت و به موقع انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر