۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۶۳۶۷۵
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، از هموطنان درخواست کرد برای انجام اعمال زیبایی، هرگز سراغ تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای نروند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، حمیدرضا فتحی، در نشست خبری که در محل انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران برگزار شد، نسبت به آسیب‌های تبلیغات مجازی و ماهواره‌ای در حوزه زیبایی هشدار داد و گفت: افرادی که متقاضی اعمال جراحی زیبایی هستند، مراقب تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای باشند.

وی با اشاره به آسیب‌ها و صدماتی که به واسطه انجام کارهای زیبایی توسط افراد غیر پزشک رخ می‌دهد، افزود: در این روزها اعمال جراحی زیبایی افزایش پیدا کرده و به همین نسبت شاهد دخالت افراد غیر پزشک در انجام این قبیل خدمات به هموطنان هستیم.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: بهترین راهکار افراد متقاضی اعمال زیبایی، مراجعه به سایت انجمن و همچنین سایت‌های نظام پزشکی و وزارت بهداشت تا بتوانند با آگاهی و اطلاع دقیق و مستند، به پزشک خود اطمینان کنند.

فتحی با اذعان به این موضوع که هیچ گونه ابزار برخورد قانونی با افراد متخلف غیر پزشک در حوزه کارهای زیبایی وجود ندارد، از همکاری پلیس فتا و سازمان نظام پزشکی برای برخورد با تبلیغات در فضای مجازی خبر داد و گفت: امیدواریم با این اقدام، حداقل از حجم تبلیغات دروغین در فضای مجازی کاسته شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر