۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۶۳۳۸
معاون فرماندار بیجار:
معاون فرماندار بیجار بیجار پدافند غیرعامل را عاملی برای جلوگیری و ایمن‌سازی کشور در برابر تهدیدات احتمالی عنوان کرد و گفت: پدافند غیرعامل راهکاری مناسب در رویاروویی با تهدایدات است.
باقرجدی امین‌پور ظهر امروز در جریان رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل کارخانه سیمان کردستان که به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه بیجار و کارشناس عملیات پدافند غیرعامل سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: این رزمایش با هدف آمادگی نیروهای شهرستان بیجار در برابر حوادث احتمالی در کارخانه سیمان کردستان انجام گرفت که خوشبختانه نتایج مثبتی داشت.

امین‌پور هدف از اجرای این رزمایش را سنجش آمادگی نیروها در برابر تهدیدات احتمالی عنوان کرد و افزود: این رزمایش با هدف آمادگی نیروهای شهرستان بیجار در برابر حوادث احتمالی در کارخانه سیمان کردستان انجام گرفت که خوشبختانه نتایج مثبتی به همراه داشت.

به گفته معاون فرماندار بیجار، فرهنگ‌سازی از مهم‌ترین عوامل برای اجرای این مهم در زمینه آموزش در مقابل آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی است.

امین‌پور با اشاره به اینکه بخش عمده تهدیدات دشمنان انقلاب در بحث ایجاد اخلال در فعالیت‌های مردم و ایجاد فشار روانی بر جامعه است گفت: آماده‌سازی کلیه زیرساخت‌ها و دستگاه‌های کشور برای شرایط بحران ضروری بوده و در همین راستا توجه به فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل نیز می‌تواند راهکاری مناسب برای مقابله با دشمنان باشد گفت: ایران اسلامی پس از پیروزی در برابر استکبار هموار مورد تهدیدات و توطئه دشمنان بوده است اما با تلاش و هوشیاری مردم ایران همواره این دسیسه و توطئه‌ها ناکام مانده است.

معاون فرماندار بیجار بیان کرد: مسئله پدافند غیرعامل مختص به مقطع خاص نیست بلکه یک اصل برای همیشه است و برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و چنین رزمایش‌ها برای شناسایی این امر ضروری است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر