۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۶۳۳۵
با هدف تقویت سیستم پدافند غیرعامل؛
به منظور آمادگی بیشتر برای مقابله با مخاطرات احتمالی ناشی از نشت گاز كلر، اولین مانور مقابله با نشت گاز كلر با حضور جمعی از مسئولین شهری دزفول ومدیر هلال احمر وهمچنین ماموران آتش نشانی در تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، به منظور آمادگی بیشتر برای مقابله با مخاطرات احتمالی ناشی از نشت گاز كلر، اولین مانور مقابله با نشت گاز كلر با حضور جمعی از مسئولین شهری دزفول ومدیر هلال احمر وهمچنین ماموران آتش نشانی در تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان برگزار شد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شركت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر اداره آبفا دزفول با اشاره به اینکه این مانور، پنجمین مانور در تاسیسات ادارات آبفا خوزستان است، گفت: مانور مقابله با نشت گاز کلر با هدف تقویت سیستم پدافند غیرعامل و به منظور حفاظت و پیشگیری از خطرات احتمالی سیستم‌های گندزدایی آب آشامیدنی با استفاده از گاز کلر در خطوط انتقال و تصفیه خانه های استان و نیز تأمین سلامت پرسنل در تماس با این گاز، در تصفیه خانه فاضلاب دزفول  برگزار شد.
برفر با اظهار رضایت از برگزاری این مانور آموزشی یادآور شد : کلر گازی است که در اکثر تصفیه خانه‌های آب آشامیدنی به عنوان گندزدای اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آنجایی ‌که نشت گاز كلر صدمات جبران ناپذیری به محیط اطراف وارد می كند باید آمادگی لازم برای مواقع بحرانی را نیز داشته باشیم.
وی در ادامه یادآور شد : این برنامه آموزشی با شرکت تمامی نیروهای عملیاتی و ستادی ادارات شهرستانها انجام شد تا نیروها علاوه بر آمادگی لازم در برابر این گونه حادثه ها بتوانند در زمان مناسب اقدام به اطفاء حریق و ارائه کمک اولیه کند
گفتنی است: مانور مقابله با نشت گاز كلرتاکنون در شهرستانهای دزفول، خرمشهر، آبادان، هفتکل برگزار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر