۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۳۱۹
همزمان با هفته بسیج
رئیس سازمان بسیج مهندسان استان اصفهان گفت: با توجه به نیاز جامعه، سامانه آموزش مجازی پدافند غیرعامل توسط سازمان بسیج مهندسان اصفهان راه‌اندازی شد.
مجید حمزه در آئین افتتاحیه کتابخانه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در کتابخانه ولی‌عصر(عج) اصفهان اظهار کرد: سازمان بسیج مهندسین استان اصفهان در چند سال اخیر در بحث پدافند غیرعامل و مدیریت بحران کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی را برگزار کرده است.

وی افزود: ارتقای سطح علمی مهندسان از جمله هداف اصلی برگزاری این دوره‌ها بود که در این‌باره فصل‌نامه تخصصی پایادانش در حوزه پدافند غیرعامل، هر سه ماه یک‌بار منتشر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین اصفهان با اشاره به شاخص‌ترین اقدامات این سازمان در سال جاری تصریح کرد: راه‌اندازی کتابخانه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و آموزش مجازی پدافند غیرعامل از جمله اقدامات شاخص سازمان بسیج مهندسین در استان است.

وی بیان کرد: به دلیل نیاز جامعه به شناخت پدافند غیرعامل و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که پدافند غیرعامل یک مبحث عمومی بوده، کتابخانه‌ای با این عنوان و با  بیش از 200 عنوان کتاب در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به یاری مدیریت کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در کتابخانه ولی‌عصر(عج) راه‌اندازی کردیم.

حمزه با اشاره به سامانه آموزش مجازی تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت و نیاز جامعه، این سامانه تحت نظارت دانشکده جامع دانشگاه امام حسین(ع) و پژوهشکده پدافند غیرعامل استان و توسط سازمان بسیج مهندسین اصفهان به آموزش تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران خواهد پرداخت.

وی بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه جامع امام حسین(ع) انجام شده، دوره‌های عمومی آموزش و تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران از طریق سامانه مجازی آموزش بسیج مهندسین برگزاری می‌شود و مدرک دانشگاه جامع امام حسین(ع) به دانش‌آموختگان این سامانه اعطا می‌شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر