۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۳۰۴
در تبریز برگزار می‌شود
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا از برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش پدافند غیرعامل کارگری در شمال‌غرب کشور خبر داد.

سرهنگ پاسدار رضا رضوانی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا  امروز در حاشیه تجدید میثاق با شهدای گمنام در تبریز توسط اعضای سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا به مناسب هفته بسیج در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  امروز با تجدید میثاق با شهدای گمنام، زنگ آغاز ده‌ها برنامه عظیم بسیج کارگری و کارمندی در استان آذربایجان‌شرقی در تبریز زده شد.

وی در ادامه افزود: ستاد بزرگداشت هفته بسیج در سازمان‌های بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا ده‌ها برنامه جامع و کارآمد طراحی کرده است.

رضوانی بیان کرد: علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری از جمله مسابقات قرآنی، مقاله‌نویسی، وبلاگ‌نویسی و ... ده‌ها نمایشگاه فرهنگی در کارخانجات، ادارات و سازمان‌های استان برپا می‌‌کند و مسابقات ورزشی در چندین رشته با حضور کارکنان زحمتکش دولت و کارگران عزیز برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری بزرگترین رزمایش پدافند غیرعامل کارگری در شمالغرب کشور تصریح کرد: با همکاری و مساعدت مدیران و مسئولان و کارکنان مجموعه‌های پتروشیمی تبریز و پالایشگاه تبریز و خطوط انتقال گاز و سازمان‌ها و ادارات استان آذربایجان‌شرقی، بزرگ‌ترین رزمایش پدافند غیرعامل شمالغرب کشور با حضور فرماندهان و مسئولین محترم پدافند غیرعامل کشور و بسیج مستضعفین روز یکشنبه در منطقه جنوب غرب تبریز برگزار خواهد شد.

رضوانی با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌ها در مجموعه‌های تولیدی و سازمان‌ها برنامه گرامیداشت هفته بسیج برگزار می‌گردد، افزود: تجلیل از پیشکسوتان بسیج و نخبگان و مبتکران بسیجی کارخانجات و ادارات و همایش‌های ویژه سرگروه‌ها و اعضای محترم صالحین و جشنواره‌های ورزشی و هنری از برنامه‌های محوری بسیج کارگری و کارمندی می‌باشد و در چندین مجموعه تولیدی، نمایشگاه‌های دستاوردهای تولیدی بسیج به نمایش عموم گذاشته شده است و فرماندهان و مسئولان بسیج کارخانجات و ادارات با خانواده معظم شهدا دیدار خواهند کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر