۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۶۲۱۹
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با استفاده به محور چگونگی و فرآیندهای مطلوب خدمت سربازی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود در این زمینه را در زیرمحورهای خدمت سربازی، رشد جمعیت و نهاد خانواده خدمت سربازی و نهادهای آموزشی، خدمت سربازی و تحقیقات پژوهش، خدمت سربازی و فناوری‌های نوین، خدمت سربازی و جنگ نرم، خدمت سربازی و پدافند غیرعامل، خدمت سربازی فضای مجازی و تهدیدات سایبری و شیوه‌های بهره‌مندی از دوره‌های سربازی ارسال کنند.

سردار سید حمید صدرالسادات با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات نخستین همایش ملی خدمت سربازی تا پایان آبان‌ماه امسال است افزود: علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند در سه محور مفهوم، مبانی، اصول و فلسفه خدمت سربازی، رویکردها و کارهای خدمت سربازی و فرآیندهای مطلوب خدمت سربازی مقالات خود را ارسال کنند.

وی افزود: در محور مفهوم، مبانی، اصول و فلسفه خدمت سربازی شرکت‌کنندگان می‌توانند در مباحث خدمت سربازی در آموزه‌های دینی پیشینه و تاریخچه خدمت سربازی در ایران و جهان جایگاه خدمت سربازی در چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام و نیازها و الزامات خدمت سربازی مطالب خود را ارسال کنند.

به گفته صدرالسادات در محور رویکردها و کارکردهای خدمت سربازی نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند در بحث‌های رویکرد بهینه خدمت سربازی در کشور نقش و جایگاه خدمت سربازی در توسعه معنویت و فرهنگ ایثار در جامعه نقش و جایگاه خدمت سربازی در توسعه قانون‌مداری و نظم و انضباط اجتماعی نقش و جایگاه خدمت سربازی در انسجام اجتماعی و هویت‌بخشی اسلامی ایرانی نقش و جایگاه خدمت سربازی در توسعه اقتصادی،‌ اجتماعی و فرهنگی کشور نقش و جایگاه سربازی در امنیت سیاسی و نظامی کشور و ارتقای قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با استفاده به محور چگونگی و فرآیندهای مطلوب خدمت سربازی نیز به ایسنا گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود در این زمینه را در زیرمحورهای خدمت سربازی، رشد جمعیت و نهاد خانواده خدمت سربازی و نهادهای آموزشی، خدمت سربازی و تحقیقات پژوهش، خدمت سربازی و فناوری‌های نوین، خدمت سربازی و جنگ نرم، خدمت سربازی و پدافند غیرعامل، خدمت سربازی فضای مجازی و تهدیدات سایبری و شیوه‌های بهره‌مندی از دوره‌های سربازی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به مقالات برگزیده در همایش علاوه بر چاپ و انتشار جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود گفت: همچنین در صورت شرکت مشمولان و سربازان در این همایش کسرخدمت حداکثر تا سقف شش ماه به آنان تعلق خواهد گرفت.

صدرالسادات با اشاره به داوری مقالات این همایش یا معیارهای علمی افزود: دبیر این همایش دکتر سلطانی‌فر بوده و مقالات ارسال شده به آن براساس رویکردهای علمی سنجیده خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر