۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۶۱۵۳
استان چهارمحال و بختياري
به مناسبت هفته پدافند غير عامل مانور مشترك شركت آب منطقه اي و شركت آب و فاضلاب شهري استان چهارمحال و بختياري بر روي پروژه خط انتقال آب كوهرنگ به شهركرد برگزار شد.
به مناسبت هفته پدافند غير عامل  مانور مشترك شركت آب منطقه اي و شركت آب و فاضلاب شهري استان چهارمحال و بختياري بر روي پروژه خط انتقال آب كوهرنگ به شهركرد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل پدافند غيرعامل استان ،اين رزمايش با سناريو از پيش تعيين شده با موضوع آلودگي مخزن تعادلي واقع در گردنه خلك خط انتقال آب كوهرنگ به شهركرد صورت گرفت. در اين رزمايش به صورت فرضي ايستگاه مورد نظر دچار آلودگي شد كه با عملكرد سريع و به موقع پرسنل مستقر در آن ايستگاه جريان آب قطع و عمليات پاكسازي و رفع خطر احتمالي انجام شد.
حسين باميري مديركل ودبير شوراي پدافند غيرعامل استان هدف از برگزاري اين رزمايش را شناخت نقاط ضعف وقوت و بررسي ميزان واكنش سريع نيروها در شرايط تهديد عنوان كرد.
وي افزود اين رزمايش در پنجمين روز از هفته گراميداشت پدافند غير عامل در شهركرد برگزار شد.
 
 
احمدضا سدهي ساماني معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه اي هدف از اين مانور را تمرين، آمادگي نيروهاي درگير-ارزيابي نيروهاي عمل كننده- تمرين نحوه مديريت و هماهنگي نيروهاي درگير و رفع آلودگي محل آلوده بيان نمود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر