۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۶۱۴۰۰
در نشست كارگروه فرهنگی كميته پدافند غيرعامل مطرح شد؛
نشست خبری «كارگروه فرهنگي كميته پدافند غيرعامل سازمان تبليغات اسلامی» امروز با موضوع مصونيت بخشی زير ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در معاونت فرهنگی و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از دفاع پرس،نشست خبری «كارگروه فرهنگي كميته پدافند غيرعامل سازمان تبليغات اسلامی» امروز با موضوع مصونيت بخشی زير ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در معاونت فرهنگی و تبليغ سازمان تبليغات اسلامی برگزار شد.

سیفایی: انقلاب اسلامی به قومیت‌ها فرصت رشد داده است

حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان، فرق و مذاهب سازمان تبلیغات به نقش و اهمیت شکاف‌های قومی، مذهبی و دینی در راستای امنیت پایدار کشور اشاره کرد و گفت: دشمن همواره تلاش کرده آسیب‌های شکاف‌ذی را تقویت کند؛ البته هرجایی در دنیا چنین تنوع‌های قومی و دینی وجود داشته این مسائل را به‌همراه داشته اما در کشورمان از دوران پهلوی همواره سیاسیت بر از بین بردن هویت‌های غیرمرکزی بوده لذا بخاطر همین سیاست شاهد کوچ‌های اجباری اقوام به مناطق مختلف بوده‌ایم.

وی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه نخواسته به قیمت از بین رفتن انسان حکومت را حفظ کند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی همواره پدری مهربان برای تنوع‌های قومی و دینی و مذهبی بوده است. انقلاب می‌خواهد فرصت رشد را برای همه قومیت‌ها داشته باشد لذا تقویت زبان‌های مختلف را تهدید نمی‌داند بلکه تنوع‌های فرهنگی و مذهبی را فرصت برای صدور انقلاب می‌داند.

عبداللهی: سازمان‌های حاکمیتی درخصوص خانواده به عقلا و نخبگان وصل نمی‌شوند

حجت‌الاسلام عباس عبداللهی رئیس ستاد طراحی و اقدام فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه این نشست به لزوم آموزش فراگیر برای شبکه مبلغین اشاره کرد و گفت: روزآوری و توانمندسازی شبکه مبلغین از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات است چراکه این توانمندسازی موجب تقویت جامعه خواهد بود.

رئیس ستاد طراحی و اقدام فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با طرح این سوال که چرا در حوزه خانواده کشور منفعل است و دائما عقب‌نشینی صورت می‎گیرد، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتی فرمودند «ما در حوزه خانواده مواد خام اولیه و منابع دینی زیادی در دسترس داریم اما اکنون دستمان خالی است»؛ معتقدیم علت مشکل ما در کمبود این حوزه نبود سربازان کف میدان است چراکه سازمان‌های حاکمیتی درخصوص خانواده به عقلا و نخبگان وصل نمی‌شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر