۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۶۱۰۲۴
شهردار دزفول گفت: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ویژه این شهرستان سبب شد به عنوان شهر پناهگاهی کشور و مرکز آموزش و تربیت مربی در حوزه پدافند غیرعامل انتخاب شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد علی دوائی فر شهردار دزفول گفت: نشست کارگروه پدافند غیر عامل این شهرستان با حضور نمایندگانی از ارگان ها، ادارات و سازمان‌های مربوطه در شهرداری برگزار و در خصوص برگزاری برنامه‌های مرتبط با هفته پدافند غیرعامل تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

او با تاکید بر لزوم آمادگی‌های لازم جهت مقابله با حوادث غیرمترقبه و بحران‌های ناشی از آن افزود: باید آموزش‌های لازم در حوزه پدافند غیر عامل بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

دوائی فر با بیان اینکه به منظور شناسایی مکان‌های قابل اسکان در زمان بحران از مشاوران متخصص در این زمینه بهره گرفته ایم، اظهار داشت: طرح مطالعات پدافند غیر عامل جهت شناسایی مناطق پرخطر که از آذر ماه سال ۹۷ توسط این شهرداری آغاز شده است به زودی نهایی و خروجی آن منعکس می‌گردد.

شهردار دزفول با اشاره به اینکه با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ویژه، دزفول به عنوان شهر "پناهگاهی" کشور تعیین شده است، بیان کرد: با توجه به وجود مراکز آموزشی و آموزشگاهی در دزفول این شهر به عنوان مرکز "آموزش و تربیت مربی" در این حوزه نیز تعیین شد.

او برگزاری مسابقات ورزشی، زنگ پدافند غیر عامل، رزمایش امداد و نجات و پدافند غیر عامل، رونمایی از طرح جامع پدافند غیر عامل، تبلیغات محیطی و مجازی در این خصوص و چاپ و توزیع بروشور با موضوع مذکور را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: به زودی بوستان《پدافند غیر عامل》 به مناسبت این هفته (۸ الی ۱۴ آبان ماه) طی آئینی کلنگ زنی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر