۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۰۶۹۵
امیر جهانشاهی:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: یگان‌های جنگ‌های نوین نیروی زمینی در آمادگی کامل هستند و در کنار آن تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده همچنان انجام می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، ماموریت اصلی نیروی زمینی ارتش را حفظ تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت مرزها دانست و گفت: ما این مأموریت را به خوبی انجام می‌دهیم و شیوع ویروس کرونا نیز هیچ خللی در ماموریت‌های مختلف ما نداشته است.

وی ادامه داد: یگان‌های نیروی زمینی در مرزهای شرق، غرب و جنوب غربی کشور مستقر هستند و در کنار این ماموریت مهم ارتقاء آمادگی رزمی و برگزاری رزمایش‌های مختلف طبق برنامه انجام می‌شود و لحظه‌ای از آموزش و پرورش سربازان و کادر غافل نیستیم و در کنار این ماموریت‌ها در عرصه مقابله با کرونا و خدمت به مردم عزیزمان با قدرت وارد میدان شده‌ایم و از خدمت به مردم نیز لحظه‌ای غافل نمی‌شویم، در این عرصه نیز نیروی زمینی ارتش بسیار موفق بوده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: نیروی زمینی تا زمانی که ریشه ویروس منحوس کرونا از کشورمان کنده شود در کنار مردم عزیزمان قرار دارد و مراکز درمانی نیروی زمینی که شامل ۲۸ مرکز درمانی و بیمارستانی است در کنار کادر درمانی و بهداشتی در حال خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا هستند.

وی ادامه داد: یگان‌های جنگ نوین نیروی زمینی نیز در آمادگی کامل هستند و در کنار آن تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده همچنان انجام می‌شود.

امیر جهانشاهی شرایط پادگان‌ها و مراکز آموزشی نزاجا را بسیار خوب دانست و گفت: اقدامات گسترده‌ای در سطح پادگان‌ها و مراکز آموزشی نیروی زمینی برای حفظ سلامت سربازان و کارکنان انجام می‌شود و فاصله گذاری اجتماعی و ضد عفونی کردن مراکز با جدیت انجام می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر