۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۰۴۴۳
حسین زادگان از توسعه پروژه پل تا پل به عنوان مسیر پدافند غیر عامل ساری خبر داد و گفت: این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری شبستان، « احمد حسین زادگان » امروز(5شهریور) در آئین آغاز عملیات اجرایی فازدوم پروژه پل تا پل اظهار کرد: این پروژه اهمیت زیادی دارد، شورای شهر و شهردار ساری پای کار آمدند تا این جاده که پدافند غیرعامل هم تلقی می‌شود افتتاح شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه منابع مالی این پروژه تامین شده، اگر نیاز به حمایت هم دارند کمک خواهیم کرد که تا دهه فجر افتتاح شود.

حسین زادگان با اشاره به پردیس سینمایی ایران، گفت: این پروژه سال‌ها باقی مانده بود، حسن کار در این است که از منابع شهری استفاده کنیم در این بخش موانع رفع شده و منتظر آغاز عملیات اجرایی هستیم تا بنای قدیمی تخریب و احداث پردیس سینمای ایران شروع شود.

وی عنوان کرد: افتتاح این پردیس سینمایی  فضاهای فرهنگی شهر را توسعه می‌دهد، بحث توسعه شهر بازی است که اختلاف نظر جزیی با سرمایه‌گذار داریم، البته پیشنهاد خوبی از طرف اعضای شورای شهر داشتیم که خوب است به وسعتش افزوده شود تا دو سه هفته آینده در حوزه معاونت عمرانی انجام می‌شود.

حسین زادگان ادامه داد:  زمین این پروژه به سختی نگه داشته شد که سرمایه‌ای برای شهرداری و مردم است، تا به تالاری با ظرفیت بالای هزار نفری برسد.

وی اضافه کرد:  بحث توسعه ملل ۲ را داریم که در حوزه تملکش اختلاف نظری با دستگاه‌های اجرایی داریم همه با کلیات کار موافق هستند،  سرمایه‌گذار هم اعلام آمادگی کرده است، شهردارساری در حال پیگیری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر