۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۰۰۶
به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل
با همت بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، بیمارستان صحرایی شهدای خلیج فارس شهرستان تنگستان از 6 تا 9 آبان ماه 92 برگزار می شود.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، بیمارستان صحرایی منطقه تنگستان با شرکت 16 تیم تخصصی جراحی، اطفال، زنان و زایمان، چشم، پوست، گوش، حلق و بینی و دندانپزشکی، بیهوشی، داخلی، قلب، مغز و اعصاب، روانپزشکی، ارولوژی و نیز بخش های آزمایشگاه و رادیولوژی،‌ داروخانه، اتاق عمل و علوم آزمایشگاهی تشکیل شد.

دکتر حسن ملکی زاده افزود: هر روز 15 پزشک متخصص در 15 درمانگاه همزمان کار ویزیت بیماران را بر عهده خواهند داشت و مردم به طور رایگان ویزیت و از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره مند می شوند.

 وی با بیان اینکه 90 متخصص در رشته های مختلف پزشکی در این بیمارستان ارائه خدمت می کنند، تصریح کرد: با فراخوانی که برای این متخصصان بسیجی انجام شد با استقبال زیاد این عزیزان مواجه شدیم وی تصریح کرد روزانه 15 متخصص در درمانگاههای در نظر گرفته شده به کارگیری می شوند در برگزاری این بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، شبکه های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمانی شهرستان تنگستان بیمارستان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مرکز جراحی حضرت قائم(عج) نیروی دریایی سپاه ما را یاری کردند.

وی افزود: بیمارانی که نیاز به خدمات درمانی بیشتری داشتند به سایر مراکز درمانی مجهز مرکز استان بوشهر و شهرهای همجوار اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در برگزاری این بیمارستان صحرایی، کلاسهای آموزشی بهداشت عمومی، محیط و تغذیه با حضور کارشناسان این رشته ها برای مراجعین برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر