۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۵۹۷۵
معاون سياسي و امنيتي استانداري كرمانشاه:
جانشين شوراي پدافند غير عامل استان كرمانشاه گفت:به منظور مصون ماندن كشور از تهديدات روز دنيا لازم است كه كليه دستگاه هاي اجرايي در خصوص ارتقاء سطح پدافند غير عامل اهتمام ويژه اي را بكار گيرند.
پيش از ظهر امروز ششمين جلسه شوراي پدافند غير عامل استان به رياست جلال منكرسي معاون سياسي و امنيتي استانداري و با حضور اعضاي ذيربط در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.
جلال منكرسي در ابتداي اين نشست با اشاره به هفته گراميداشت پدافند غير عامل كه از تاريخ 4 آبانماه سالجاري لغايت دهم همان ماه ادامه خواهد داشت،خاطر نشان كرد:با توجه به اينكه پدافند غير عامل از تاكيدات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)در امر دفاع از كشور است لذا اهتمام و تلاش مديران كشور در خصوص ارتقاء سطح پدافند امري لازم و ضروري است.
وي در ادامه پدافند غير عامل در دنيا را موضوعي سيار و به روز عنوان كرد و گفت:با توجه به اينكه تهديدات اعم از فرهنگي ،سياسي و نظامي همواره و پيوسته در راس سياست هاي استعمار گران عليه جهان اسلام بوده لذا نو و مجهز بودن پدافند غير عامل كشور جهت خنثي نمودن توطئه ها ي طراحي شده از سوي دشمنان ،امري مهم و حياتي قلمداد مي شود.
جلال منكرسي همچنين اخلال در فضاي سايبري كشور را از جمله اهداف استعمارگران برشمرد و افزود: بطور قطع و يقين فضاي سايبري و مجازي كشور هم بايستي آماده مقابله با هرگونه امواج بيگانگان را داشته باشد زيرا كه دشمنان همواره با راهبردهاي مختلف  سعي نموده اند كه مسير پيشرفت و بالندگي كشور را به مخاطره بياندازند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري در ادامه سخنان خود، شناسايي تهديدات و خنثي نمودن سناريوهاي دشمنان را از اهداف استراتژيك در حوزه پدافند غيرعامل عنوان و تصريح كرد: بدون شك نياز است كه راهبردهاي مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) در اين زمينه سرلوحه برنامه ها قرارگيرد.
منكرسي همچنين نشر برنامه هاي آگاه سازي و فرهنگ سازي در خصوص ارتقاء پدافند را بسيار مهم ارزيابي كرد و گفت:هدف اصلي هفته گراميداشت پدافند غير عامل در كشور ،قطعا اثر بخشي  اين مهم است كه به مراتب برفرهنگ مردم عزيزكشورمان تاثير خواهد گذاشت.
در ادامه اين نشست فضل الله نصرتي سرپرست پدافند غير عامل استان به تشريح برنامه هاي هفته پدافند غير عامل در استان كرمانشاه پرداخت.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر