۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۴
کد خبر: ۵۸۸۸۲
طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و 505 نفر در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا از مرز 100 هزار نفر عبور کرد.
به گزارش پایداری ملی، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و ۵۰۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به صدهزار و ۴۱۸ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۱۷۶ نفر افزایش یافت.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز، نمایانگر افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۷۴۵ هزار و ۸۰۳ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور را ۱۰۲ هزار و ۱۰۷ نفر گزارش کرده است.

طبق این آمار و ارقام، ایالت نیویورک همچنان با مجموع ۳۷۴ هزار و ۶۷۲ مورد ابتلا و ۲۹ هزار و ۵۵۳ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، تاکنون دستکم پنج میلیون و ۷۸۹ هزار و ۸۴۳ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند که از آن میان ۳۵۷ هزار و ۴۳۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند و دو میلیون و ۴۹۷ هزار و ۶۱۸ نفر بهبودی یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر