۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۵۸۱۵۹
سردار دکتر غلامرضا جلالی در سالروز شهادت امیر سرافراز سپهد شهید علی صیاد شیرازی در دلنوشته ای در کانال شخصی خود نوشت: این را همه کسانی که او را از نزدیک می شناختند می‌دانند که با وجود اینکه تمام ویژگی‌های یک فرمانده تراز اول نظامی را داشت، بیش از خلق و خوی نظامی، مردی بود لبریز از صفا، معرفت و معنویت.
به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی در سالروز شهادت امیر سرافراز سپهد شهید علی صیاد شیرازی با انتشار دلنوشته ای در کانال شخصی خود در شبکه اجتماعی سروش نوشت: این را همه کسانی که او را از نزدیک می شناختند می‌دانند که با وجود اینکه تمام ویژگی‌های یک فرمانده تراز اول نظامی را داشت، بیش از خلق و خوی نظامی، مردی بود لبریز از صفا، معرفت و معنویت.

همین است که لقب صیاددلها، بیش از هر واژه‌ای می تواند شهید صیادشیرازی را به همه، حتی آنهایی که نمی شناسندش معرفی کند.

ای کاش در معرفی ویژگی‌ها و سلوک این فرمانده شهید والا مقام به ویژه برای نسل جوان کوتاهی نکنیم زیرا در این صورت به آنها در معرفی یک الگوی تمام عیار ستم کرده ایم.

او الگوی یک نیروی واقعی انقلابی بود که از دل مردم و مکتب امام خمینی(ره)، رویده و بالیده بود.

نماد یک ارتشی در تراز انقلاب که بیش از هرچیز وحدت بین تمام نیروهای مسلح را در اولویت قرار می‌داد.

به راستی شهیدسرافراز صیاد شیرازی فرزند راستین انقلاب بود که ضدانقلاب منش انقلابی، روح معنوی و تکاپوی جهادیش را تاب نیاورد و در نهایت به دست تروریسم کور وابسته به بیگانگان به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده دلتنگت هستیم...

دکتر غلامرضا جلالی


علاقه مندان برای دسترسی مستقیم به کانال سروش سردار جلالی می‌توانند اینجا کلیک کنند.

برای صیاد دلها...

برای صیاد دلها...
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر