۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۷۵۵۴
مسئول خیریه برکات هیأت عبدالله بن الحسن(ع) گفت: این خیریه بنا دارد به مناسبت فرارسیدن سال جدید، سبد ارزاق به ۱۳۸ خانواده مستمند تهران و قم توزیع کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس - محسن مبارکی مسئول خیریه برکات هیأت عبدالله بن الحسن(ع) اظهار داشت: این خیریه حدود ۲ سال است که ذیل هیأت با محوریت حنیف طاهری مداح اهل بیت (ع) راه‌اندازی شده است و تلاش کردیم در بعد خدمت‌رسانی اجتماعی به مردم که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است، تلاش داشته باشیم.

وی افزود: این خیریه در دو حوزه درمانی و خدمات اجتماعی تلاش می‌کند که در حوزه درمان به بیماران مختلف به‌ویژه سرطانی‌ها که امکان تأمین هزینه‌های درمانی خود را ندارند، کمک‌رسانی می‌شود.

مبارکی افزود: در زمان زلزله کرمانشاه، سیل آق‌قلا و سیل سیستان نیز خیریه برای کمک‌رسانی به هموطنان علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی با اعزام گروه‌های جهادی به خدمت رسانی پرداخت.

مسئول خیریه برکات هیأت عبدالله بن الحسن (ع) در آستانه نوروز تلاش داریم به خانواده‌های نیازمند تهران و قم کمک‌رسانی داشته باشیم، تصریح کرد: ۱۳۸ خانواده مستمند آبرودار توسط هیأتی‌ها شناسایی شده‌اند که ان شاء‌الله در آستانه سال جدید بسته ارزاق را برای کمک‌رسانی به آن‌ها تهیه و توزیع خواهیم کرد که حنیف طاهری مداح اهل بیت(ع) نیز در این زمینه دعوتی از مردم برای مشارکت رد این طرح داشتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر