۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۷۱۰۶
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت که با توجه به مشاهده چند مورد بیماری کرونا در کشور گفت:‌ شهرداری تهران ستاد ۲۴ ساعته مدیریت بحران از امروز (جمعه) تشکیل می دهد.
به گزارش پایداری ملی «علی اعطا» با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر از تماس با (پیروز حناچی) شهردار تهران در پی مشاهده چند مورد بیماری کرونا در کشور خبر داد و نوشت: «پیگیر موضوع توزیع ماسک در سطح شهر خواهم بود؛ ضمن اینکه ستاد ۲۴ساعته با محوریت سازمان مدیریت بحران و نمایندگان دستگاه های مسئول، از روز جمعه تشکیل می شود».

وی ادامه داد: برای مراکز راهبری مترو و رانندگان شرکت واحد مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش تهیه و توزیع  می شود و دستگیره های مترو و اتوبوس هر شیفت با محلول وایتکس و الکل شستشو شود.

«ناهید خداکرمی» رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران نیز روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفته بود که این دستورالعمل که با همکاری کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر و کمیسیون حمل و نقل و عمران تهیه شده، طی نامه‌ای برای پیروز حناچی شهردار تهران ارسال شد.

ویروس کرونا در دسامبر سال ۲۰۱۹ در ووهان، چین شیوع پیدا کرده در بیش از دو ماه اخیر بیش از ۷۲۰ نفر را در چین به کام مرگ فرستاده است.  

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنجشنبه اعلام کرد:  تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران پنج نفر است که شامل دو فوتی، دو بیمار بستری در قم و یک پزشک که از اراک به قم رفته است.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر