۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۷۰۳
سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استانداری کردستان :
سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استانداری کردستان برلزوم رعایت مباحث پدافند غیر عامل در مراکز تولید برق استان تاکید کرد.
مراد جعفری در بازدید دوره ای از وضعیت مراکز تامین برق استان با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور کاهش حوادث و خسارات در هنگام بروز تهدیدات احتمالی مراکز تامین برق اضطراری باید با آمادگی کامل  نسبت به رعایت قوانین و مقررات اقدام کرده و  فعالیت های خود را با وظایف پدافند غیر عامل همسو کنند.

وی افزود: در این راستا در برنامه ریزی های به عمل آمده و برطبق برنامه زمان بندی شده بازدید های دوره ای با حضور نمایندگان و اعضای کارگروه های پدافند غیر عامل استان برای آشنایی و آگاهی میزان آمادگی این مراکز در زمان بروز حوادث غیر مترقبه در حال انجام است.

جعفری خاطر نشان کرد: تامین برق مورد نیاز بخش های مختلف جامعه از اهمیت فراوانی برخوردار و باید سعی شود تا حداکثر تدابیر ایمنی و امنیتی برای حفاظت و نگهداری این مراکز برای تولید برق بخش های مختلف جامعه به انجام برسد.

وی تصریح کرد: رعایت اصول پدافند غیر عامل در همه طرح های زیر بنایی و پدافندی در سطح جامعه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که در این رابطه باید با رویکردی حاکمیتی به مبحث پدافند غیر عامل نگریست و به اجرای دستورالعمل های آن پرداخت.

جعفری ادامه داد: برای افزایش پایداری امکانات  و کاهش آسیب پذیری در صنعت تولید انرژی باید با ایمن سازی زیر ساخت های این حوزه از قیبل آب، برق، گاز  ضریب امنیتی و حفاظتی آنها را ارتقا بخشید


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر