۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۵۵۰۷
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت:اجرای پدافند غیرعامل، از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان محسوب می‌شود.
سرهنگ عبدالناصر ندای‌علی در نشست خبری که امروز، چهارشنبه (27 شهریورماه) در مجتمع فرهنگی رفاهی فجر برگزار شد، اظهار کرد: اجرای نمایش رزمی عملیات حماسه مقاومت حمیدیه،دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و نشست‌های سیاسی و تبیین و تشریح چگونگی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی،نواختن روز زنگ مقاومت در مدارس، اجرای پدافند غیرعامل، برگزاری نشست‌های سیاسی و برگزاری محفل انس با قرآن کریم، تجلیل از همه سربازان در پادگان‌ها،دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان. اعزام راوی به مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، مساجد و پایگاه‌های بسیج، برگزاری شامگاه یاد یاران و اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

ندای‌علی اظهار کرد:برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در اهواز و نواحی سپاه، یادواره شهدا، شب خاطره و شب شعر، دعای کمیل و مراسم غباررویی و عطرافشانی مزارهای شهدا،سخنرانی فرماندهان سپاه در پیش از خطبه نماز، برگزاری رژه نیروهای مسلح در آبادان و مراسم گرامیداشت عملیات ثامن‌الائمه،تجلیل از رزمندگان در برخی شهرستان‌ها، برگزاری نشست‌های بصیرتی و دریافت عبرت‌های حاصل از جنگ، نشست‌های روشنگری و تشریح بیداری اسلامی و بصیرت‌افزایی و تشریح و بیان علل وقوع جنگ و شناخت متجاوز هم از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: انقلاب اسلامی با وجود نیروهای مؤمن و انقلابی به رهبری امام خمینی(ره)، تحولات مهمی را در دنیا ایجاد کرد. زمانی که دشمن متوجه شد نمی‌تواند از اختلافات داخلی بهره‌ای ببرد جنگ را به کشورمان تحمیل کرد. هدف اصلی دشمن دشت خوزستان بود و به دلیل موقعیتی که استان خوزستان داشت همیشه مورد توجه دشمنان قرار گرفت اما جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نیرو و امکانات محدود خود پیروز این دفاع مقدس شد و دشمن با اهدافی که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی داشت، ناچار به پذیرفتن شرایط ما شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر