۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۳۷۵
حجت‌الاسلام شیرازی در اختتامیه مسابقات قرآنی آجا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: این روزها صحبت از حل مشکلات اقتصادی است و حل این مشکلات چاره‌ای جز گرایش به قرآن و حرکت در مسیر الهی ندارد.

اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌ها و خواهران شاغل در ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز شنبه برگزار شد.

این مراسم با حضور امیراحمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، حجت‌الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، حجت‌الاسلام آل‌هاشم رئیس سیاسی عقیدتی ارتش، امیر صباحی‌فرد جانشین قرارگاه پدافند هوایی، امیر نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر صیفی معاون نیروی انسانی ارتش و جمعی از فرماندهان و کارکنان آجا برگزار شد.

حجت‌الاسلام شیرازی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: رسالت قرآن هدایت انسان از تاریکی به سوی نور است.

وی ادامه داد:‌ در خود قرآن تاکید شده است که قرآن را با مکث، صوت زیبا و تدبر بخوانید و به تبیین آیات آن توجه ویژه‌ای شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات‌ جامعه ما حل شود، باید با قران انس بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: این روزها صحبت از حل مشکلات اقتصادی است که قرآن در این خصوص می‌فرماید اگر می‌خواهید مشکلات جامعه و مشکلات اقتصادی‌تان حل شود، چاره‌ای جز گرایش به قرآن و حرکت در مسیر الهی و تقوا نیست.

شیرازی در پایان اظهار داشت: اگر انسان‌ها به وسیله قرآن ارتباطشان با خدا را محکم‌تر کنند، خداوند از آسمان به زمین باران می‌فرستد و مشکلات اقتصادی بشر حل می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر