۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۳۵۳۰
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اظهارنظرهای نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی درباره جریان مقاومت از سر تسلیم شدن در برابر نیروهای جبهه مقاومت، اقتدار جبهه مقاومت، اقتدار انقلاب اسلامی و مستضعفین غرب آسیا و نشانه عجز، عقب‌نشینی و فروپاشی اسرائیل است.

به گزارش پایداری ملی، سردار سرتیپ محمدحسین سپهر درباره اظهارنظرهای اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جریان مقاومت، گفت: این اظهارنظرها نشانه عجز، عقب‌نشینی و فروپاشی اسرائیل است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اظهارات نتانیاهو از روی قدرت‌نمایی نیست، خاطرنشان کرد: این اظهارنظرها از سر تسلیم شدن در برابر نیروهای جبهه مقاومت، اقتدار جبهه مقاومت، اقتدار انقلاب اسلامی و مستضعفین غرب آسیا است که در برابر توطئه‌های دشمنان صهیونیستی ایستادگی کرده‌اند.

وی افزود: خود نتانیاهو اظهار می‌کند من هر کجا می‌نگرم خیمه‌های خمینی و خامنه‌ای را می‌نگرم که از تنگه جبل الطارق تا تنگه عربستان توسط امامین انقلاب برای مبارزه با اسرائیل برافراشته شده ما بر عهد و پیمانی که امام راحل و رهبری انقلاب برای نابودی اسرائیل فرمودند با تلاش، مقاومت و ایستادگی بسیج مستضعفین جهانی ایستاده‌ایم.

سردار سرتیپ سپهر یادآور شد: به یاری خدا قول می‌دهیم این وعده الهی را برای نابودی شرک و کفر که امروز در قالب رژیم صهیونیستی بروز پیدا کرده، محقق کنیم و در این مسیر تمام توان خود را برای اعتلای مظلومان به‌کار می‌گیریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مؤلفه‌های شاخصه‌های فروپاشی خود را با زبان خودشان بیان می‌کنند و ما امیدواریم جریان از بین بردن کفر و شرک هرچه سریع‌تر به ثمر بنشیند.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر