۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۲۷۱۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استان خوزستان:
سعید فیوضی: اقدامات پیشگیرانه و رعایت الزامات پدافند غیرعامل ضروری است و باید به طور جدی و مستمر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از خوزستان، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان شوشتر با حضور سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استان خوزستان، فرماندار شوشتر و اعضای کمیته پدافند غیرعامل استان در محل فرمانداری برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان خوزستان با اشاره به اقدامات دستگاه های اجرایی در مقابله با سیلاب اخیر، اظهار داشت: با توجه به احتمال بارندگی های پیش رو در سال جاری، تقویت سیل بندها، لایروبی انهار و دیگر اقدامات پیشگیرانه و رعایت الزامات پدافند غیرعامل ضروری است و باید به طور جدی و مستمر در دستور کار قرار گیرد.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان شوشتر از کلیه اعضاء خواسته شد نسبت به برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری مانور و نیز شناسایی مراکز مهم، حساس و حیاتی شهرستان اقدام لازم را انجام دهند و گزارش فعالیت های خود را نسبت به اقدامات انجام شده ارائه نمایند.

گفتنی است در پایان این جلسه فرماندار شهرستان شوشتر و دیگر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را برای اجرای مباحث پدافند غیرعامل و مقابله با سیلاب ارائه دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر