۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۳۰
در راستای اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل:
مدیرکل استاندارد استان از نصب و راه اندازی یک دستگاه مولد برق اضطراری با ظرفیت خروجی ۲۵۰ KVA جهت تأمین برق مصرفی اداره کل در زمان قطع شبکه برق شهری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از سمنان، جلسه پدافند غیرعامل که با حضور کارخائی ، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ، مهراندیش ،نماینده دفتر ایمنی،بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق منطقه ای استان ، عباس رستمی، مدیرکل استاندارد استان و کارشناسان اداره کل و سایر اعضاء تشکیل شد.

مدیرکل استاندارد استان از نصب و راه اندازی یک دستگاه مولد برق اضطراری (دیزل ژنراتور) با ظرفیت خروجی ۲۵۰ KVA جهت تأمین برق مصرفی اداره کل در زمان قطع شبکه برق شهری خبر داد و گفت: از این مولد با توجه به وجود آزمایشگاه مرجع در استان  و رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع در زمان قطع برق استفاده شده است.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف و الزامات پدافند غیرعامل در شرایط اضطراری قابلیت استفاده از این مولد تا یک هفته امکانپذیر می باشد.

در ادامه این نشست موارد بشرح ذیل مورد بررسی قرارگرفت:

- ارائه گزارش عملکرد
- برنامه ریزی جهت برنامه های پدافند غیر عامل در سال ۱۳۹۸
- بازنگری مجدد سطح بندی مراکز ثقل
- هم اندیشی در خصوص برگزاری دوره آموزشی پدافند زیستی با همکاری کارگروه تخصصی صنعت،معدن و تجارت شورای پدافند غیر عامل استان برای مدیران واحدهای تولیدی و مدیران کنترل کیفیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر