۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۱۲۹۴
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در مصوبات هیات دولت 500 میلیارد تومان برای توسعه اشتغال روستاییان و عشایر در سال 98 در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایداری ملی، محمد امید ظهر امروز در کارگروه اشتغال چهارمحال و بختیاری، گفت: شاخص‌های توسعه‌ای استان رو به رشد است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور بااشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب توجه ویژه‌ای به روستاها داشته و اقدامات خوبی نیز در آن‌ها صورت گرفته است،‌ افزود: اما کمبودی که در روستاها باید مورد توجه قرار می‌گرفت بحث اشتغال روستاییان بود.

وی با اشاره به اینکه در 38 هزار روستای کشور که بالای 20 خانوار دارند امکانات اساسی زیربنایی ایجاد شده است، ادامه داد: یکی از نکات بسیار مهم در استمرار منابع مربوط به اشتغال روستایی و عشایری استفاده صحیح از آن‌ها است.

امید با بیان اینکه در راستی‌آزمایی که از طرح‌های اشتغال‌زایی روستاییان و عشایر در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت مشخص شد که اعتبارات در جایگاه مناسب به کار گرفته شده است، عنوان کرد: در مصوبات هیات دولت 500 میلیارد تومان برای توسعه اشتغال روستاییان و عشایر در سال 98 در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خاطرنشان کرد: در تعیین رسته‌های مربوط به اشتغال روستایی و عشایری باید سهمی برای استان‌ها در نظر گرفته شود تا متناسب با نیاز و پتانسیل‌های استان خود رسته‌های جدید را مشخص کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر