۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۰۵۱۲
برزیل یک استراتژی کلان ملی در حوزه اینترنت اشیا طراحی کرده و روز گذشته آن را برای امضای رئیس جمهور این کشور تقدیم وی نموده است.
به گزارش پایداری ملی، برزیل یک استراتژی کلان ملی در حوزه اینترنت اشیا طراحی کرده و روز گذشته آن را برای امضای رئیس جمهور این کشور تقدیم وی نموده است.

 این استراتژی به تایید مارکوس پونتس وزیر علوم، فناوری و نوآوری برزیل رسیده و وی نسخه نهایی استراتژی یادشده را در اختیار ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری برزیل قرار داده است.

در این استراتژی خط مشی‌هایی برای جذب مشاغل و کسب و کارهای مختلف به مشارکت در حوزه اینترنت اشیا و نیز سرمایه گذاری در این زمینه پیشنهاد شده است. همچنین انگیزه هایی برای جلب رضایت آنها در نظر گرفته شده است.

چهار بخش اصلی این استراتژی عبارتند از شهرهای هوشمند، مراقبت های درمانی و بهداشت، تجاری سازی کشاورزی و ساخت و ساز. بودجه نگارش استراتژی یادشده توسط بانک توسعه ملی برزیل تامین شده و کنسرسیومی به رهبری شرکت مشاروه مک کنزی در نگارش آن مشارکت داشته است.

بر اساس برآوردهای مقامات برزیلی اجرایی شدن این طرح 44 میلیارد دلار به اقتصاد برزیل تزریق خواهد کرد و موفق رونق و شکوفایی کسب و کارهای مختلف در این کشور می شود.

برنامه ریزی برای نگارش این استراتژی در برزیل از سال 2015 آغاز شد و در آن زمان یک گروه کاری برای تعیین خط مشی های اولیه و تقویت تحقیق و پژوهش در این حوزه شکل گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر