۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۴۹۵۴۲
اولین جلسه کارگروه، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان در سال 1398 با محوریت بررسی آسیب ها و تهدیدات در حوزه فرهنگی و اجتماعی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور آقایی سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل در محل سالن جلسات این اداره تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، وحدتی رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص برنامه های اجرایی این کارگروه برای سال 98 تمهیدات فرهنگی و اجتماعی مطالبی را بیان نمودند.

در ادامه سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل با تشریح کلی تهدیدات و آسیب پذیری های حوزه فرهنگی اجتماعی، در خصوص انتظارات از این کارگروه در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی آحاد جامعه و بالاخص لزوم تشکیل قرارگاه پدافند فرهنگی مطالبی بیان کردند.

ایشان بر ضرورت همکاری و هماهنگی تمامی اعضا بخصوص صداوسیما، شهرداری و آموزش و پرورش با پدافند غیرعامل در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، تولید محتوا و برگزاری دوره های آموزشی تاکید کردند.

در این جلسه محمدزاده رئیس دفتر سازمان سراج استان و رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، ضمن تشریح فضای مجازی، به اهمیت و نقش این فضا در حال حاضر اشاره کردند. ایشان ضمن بیان ارکان چهارگانه فضای مجازی به تشریح کلی بازی های رایانه ای، شکاف نسلی، رویکرد مواجهه با فضای مجازی پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر